مقالات و تازه ها صفحه اول

سه شنبه, 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday, April 23, 2024





 
دسته بندی

هوش تجاری

تهیه کننده :زهراکثیری

زمان انتشار مطلب : دو شنبه, 13 آبان 1398

هوش تجاری این امکان را فراهم می آورد که اطلاعات درست به موقع به افراد مناسب برسد و امکان تصمیم گیری های صحیح را برای ایشان فراهم آورد.

هوش تجاری

هوش تجاری

هوش تجاری این امکان را فراهم می آورد که اطلاعات درست به موقع به افراد مناسب برسد و امکان تصمیم گیری های صحیح را برای ایشان فراهم آورد.

هوش تجاری به سازمان کمک میکند تا تمرکز را از صرفا تحویل کارآمد داده ها که رویکردی تاکتیکی با محوریت فناوری است به یک مدل سازمانی هوشمند تغییر دهدبا استخراج داده های با ارزش از میان اطلاعات مالی و عملیاتی پالایش شده سازمان و تبدیل آن به اطلاعات کلیدی و هدفمند فرایند تصمیم گیری تجاری سازمان را تسهیل می کند.

ما بر این باور هستیم که کسب و کار می بایست حول نیازهای اطلاعاتی سازمان طراحی،اداره و اندازه گیری شود.

ما قابلیت های هوش تجاری را فراتر از گزارش دهی و داشبوردها به مقیاس های گسترده تری تعمیم می دهیم که شما را قادر می سازد بر روی اطلاعاتی که در اختیار دارید سرمایه گذاری کنید،از بینش کسب شده برای عکس العمل به فشارهای بازار و شناسایی مزیت های رقابتی بهرمند گردید.

سازمان هوشمند ایجاد کنید و با استفاده بهینه از داده های خود به خلق اطلاعات مفید و همچنین تصمیم گیری آگاهانه به پشتوانه گزارش دهی های سازمانی به موقع و دقیق بپردازید.

هزینه و راندمان عملکرد رابهبود بخشیم 

پتانسیل و سرمایه گذاری در هوش تجاری را درک کنیم.

با مدیریت ریسک به بهبود دستاوردهای تجاری و افزایش کارایی عملیاتی کمک کنیم .

به حصول اطمینان از همسو بودن کاربران و کارکرد ها کمک کنیم.

به حصول اطمینان از ثبات در ارقام و تفسیر آنها کمک کنیم .

سیستم ها را بهینه سازی و هزینه های تحویل را کنترل کنیم.

KPMG Blog


مجموعه آموزش های کوتاه ویدئویی

قسمت اول : شناخت و ارزیابی سیستم کنترل های داخلی در سطح سازمان