مقالات و تازه ها صفحه اول

جمعه, 31 فروردين 1403 | Friday, April 19, 2024





 

چالش ایده پردازیِ کی پی ام جی در سال 2020(KPMGIC):

مترجم: ستارشکری

زمان انتشار مطلب : دو شنبه, 26 اسفند 1398

چالش ایده پردازی کی پی ام جی(KICC) که پیش از این به عنوان "چالش نوآوری و همکاری KPMG(KICC) شناخته می شد، یکی ازبزرگترین رقابت های مورد کاویِ کسب و کارهای بین المللی است که توسط KPMG سازماندهی می شود.

چالش ایده پردازیِ کی پی ام جی در سال 2020(KPMGIC):
چالش ایده پردازیِ کی پی ام جی در سال 2020(KPMGIC):
چالش بی نظیر دانشجویی
ترجمۀ ستارشکری
ماخذ:Mediawire،17 فوریۀ 2020
چالش ایده پردازی کی پی ام جی(KICC) که پیش از این به عنوان "چالش نوآوری و همکاری KPMG(KICC) شناخته می شد، یکی ازبزرگترین رقابت های مورد کاویِ کسب و کارهای بین المللی است که توسط KPMG  سازماندهی می شود.
رویداد سالیانۀ کی پی ام جی به منظوراستخراج ایده های نو، قصد دارد تیم های شرکت کننده را به چالش بکشد و تجربه ای برایشان فراهم کند تا مرزهای خود را با تمامی آنچه فکر می کنند امکان پذیر است،گسترش دهند .در سال جاری، KPMGIC شرکت کنندگان را با چالشِ راه حل های نوآورانه ای که از آخرین فناوری های تحلیلی پیشرفته بهره می برند برای بهسازی ِ کارایی و قادر ساختن یک کسب و کار به اکتساب بیشتر در زمان کمتر روبرو کرد.
این دستور کار، فرصتی برای دانشجویان محسوب می شود تا ایده هایشان را بر سکّویی بین المللی به نمایش بگذارند.برای شرکت کنندگان، سناریوهای کسب و کاری از دنیای واقعی فراهم می شود تا توسط آنها مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد و در مرحلۀ بعد پیشنهادات آنها به هیئتی از متخصصان کی پی ام جی ارائه دهند.این برنامه استعدادهای نابی را برای خط مقدم به ارمغان آورده و کمک کرده تا جهان دیدگاه های جالبی از آنچه STEM خوانده می شود کشف شود-یعنی علم، فناوری،مهندسی، ریاضیات و رشته های مدیریت.
دمیدنِ حیات در یک ایده
تیم های شرکت کننده انگیخته می شوند تا ایدۀ جدیدی را که بتواند در جهان تغییری ایجاد کند بیافرینند،نمونۀ اولیه ای ایجاد کنند و آن را به راهبران کسب و کار ارائه دهند.آنها در این مسیربا دانشمندان،برنامه نویسان،متخصصان کسب و کار و اساتید فناوری فعالیت خواهند نمود تا به ایدۀ شان حیات بخشند.
تیم ها در صورت موفقیت، فرصتِ شنیدن نظرات تخصصی تیم های سایر نقاط جهان و تامین مالی برای ورود به بازاررا خواهند داشت.دو مورد آخر KPMGIC طراحی شده بودند برای شکوفا نمودن قوّۀ تخیّل شرکت کنندگان و به چالش کشیدنِ مرز های خلّاقیّتشان." آرون اِم کومار"،رئیس و مسئول اجرایی ارشد درکی پی ام جی، شعبۀ هندوستان،در گفتگویی که طی آن دیدگاه هایش را در مورد پتانسیل ِKPMGIC به اشتراک می گذاشت گفت"باعث افتخار مااست که همۀ این راهبران آینده را درحال مشارکت در چالش ایده پردازی کی پی ام جی سال 2020 ببینیم.امسال از شرکت کنندگان خواسته ایم با راه حل های نوآورانه شان که ازآخرین فناوری های تحلیلی پیشرفته بهره می برند به میدان بیایند تا با اندک ترین،بیشترین را ارائه دهند.بسیاراحتمال می دهم که تیم برنده که هندوستان را در صحنۀ جهانی در آوریل سال 2020 در سئول نمایندۀ هندوستان خواهد بود،با ایده های بدیع و نوآورانه ای خواهد درخشید".
لازمۀ کار چیست؟
بیش از 6000 دانشجو از بیش از 75 مرکز دانشجویی در هندوستان علاقۀ خود برای شرکت در KPMGIC در سال جاری ابراز نمودند.طی این رقابت در هندوستان،متخصصان کی پی ام جی بیش از 600 ایده با پتانسیل بالا را شناسایی کردند.متخصصان با تجربۀ KPMG ، پس از مرحلۀ نیمه نهایی، 9 تیم را برای مرحلۀ  نهایی هندوستان انتخاب نمودند.
امسال، این چالش به دنبال رصد نمودن خلاقانه ترین ایده هایی هست که بتواند به کی پی ام جی کمک کند در زمینۀ الزامات کسب و کارشان در خصوص عملیات بانک های اطلاعاتی به بهترین وجه عمل کند.
"اونمش پاوار" ، رئیس بخش فرهنگ و عملکرد مردمی کی پی ام جی در هندوستان می گوید"چالش ایده پردازی کی پی ام جی این واقعیت را که هر چند گاه یک بار یک ذهن جوان با یک ایدۀ جدید از مرزهای معمول می گذرد و هرگز به ابعد قدیمی اش بر نمی گردد ثابت کرد.ما با انگیزه، به دنبال این هستیم که طلایه داران ایده های آینده سنگ بنا را امروز جای بگذارند به امید فردایی بهتر".
تیم برنده بهترین امتیازات را صاحب خواهد شد
انتخاب"تیم هندوستان" برای نمایندگی ِ این کشور در فینال جهانی در دهلی در تاریخ 15 فوریۀ 2020 صورت می پذیرد.برنده فرصت خواهد داشت به سئول،کرۀ جنوبی سفر کند و با سایر تیم ها در فینال های جهانی به رقابت بپردازد.
ما معتقدیم این تجربه به دانشجویان کمک خواهد کرد تجربه مشاوره ای بالایی به دست بیاورند، مهارت هایشان را تقویت کنند و قابلیت استخدام شدن خود را بالا ببرند.
------------------------------------------------پایان--------------------------------------------

مجموعه آموزش های کوتاه ویدئویی

قسمت اول : شناخت و ارزیابی سیستم کنترل های داخلی در سطح سازمان